duminică, 8 iunie 2014

Laura Bejan despre evenimentul "Suflet de Ghiocel"



Mi s-a intamplat de multe ori sa primesc lectii de viata de la oamenii din jurul meu. Am reflectat si am incercat sa invat intotdeauna cate ceva de la fiecare persoana pe care am intalnit-o, mi-am indreptat privirea catre cei care au succes si am dorit sa patrund tainele reusitei lor, am citit in carti despre destine implinite, am cautat semne peste tot, dar uneori lectiile au venit exact de acolo de unde le-as fi așteptat cel mai putin.
Ultima lectie a venit de la acei copii cu dizabilitati, de la acei copii cu care viata nu a fost prea darnica, dar o traiesc așa cum le-a fost data si spera in vremuri mai bune. Si stiu sa se bucure de fiecare raza de lumina care ajunge pana la ei.
“Ghiocelul” este floarea fermecata ce da speranta copiilor cu dizabilitati din Arad.
Peste 1800 de copii cu probleme sunt in prezent in judetul Arad, iar din acestia foarte putini au sansa sa ajunga la Centrul Ghiocelul unde o mana de oameni sufletisti ,multi voluntari, reusesc sa ii puna pe picioare pe acesti copii deosebiti cu dizabilităţi.
Cu un buget restrans Centru Ghiocelul este unic prin ceea ce face in tot peisajul medical de specialitate din partea de Vest a Romaniei . Prin spectacolul caritabil SUFLET DE GHIOCEL, incercam sa punem la punct piscina din cadrul centrului atat de necesara in demersurile recuperarii.
Noi, cei de la Cetatea Voluntarilor Arad, in parteneriat cu Ricardo Alves Caria, initiatorul evenimentului, va cerem sa va alaturati noua, pt ca mai apoi sa ne putem bucura impreuna de reusita.
Poate ca pt unii dintre voi pretul biletului la spectacol nu e unul semnificativ sau poate, pt unii, este destul de mare, insa bucuria pe care o puteti aduce familiilor copiilor cu probleme este de nepretuit.
Asa cum mereu am mai spus,IMPREUNA PUTEM FACE DIFERENTA!
Cei care sunteti interesati de bilete nu ezitati sa ma contactati. Va pup si va doresc o noapte minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu